Vámügyintézés pozitív diszkriminációval
AEO minősítésünknek köszönhetően ügyfeleinknek a vámügyintézés miatt a legkevesebb várakozási idővel kell számolnia. Kiszámíthatóan és előre tervezhetően, többnyire elektronikusan – a Vámhivatalban történő fizikai megjelenés nélkül – el tudjuk végezni feladatainkat.
Szerződéses partnereink további kedvezményekben részesülhetnek
A vám megfizetése alól mi sem kapunk mentességet, de a harmadik országos import áruk áfáját, a velünk szerződéses kapcsolatban álló partnereinknek nem kell befizetni közvetlenül a vámügyintézés során, hanem elegendő azt megtenni a termékek értékesítését követően.
Ne halmozza el munkatársait olyan feladatokkal, amelyek hatékony és szakszerű intézésében partnerei lehetünk.
A Vámügynökségek munkatársainak folyamatosan nyomon kell követniük a jogszabályok változásait és ezért tisztában vannak vele, hogy milyen engedélyek, illetve nyomtatványok szükségesek a gördülékeny ügyintézéshez.
Az alábbi feladatokat 0–24 óráig tudjuk megbízóink felé teljesíteni:
- Teljes körű export vámügyintézés, helyi kiviteli engedély alapján (AES).
- T1, T2 tranzit okmány indítása TC31 vagy TC32 kezességi okmánnyal.
- TIR Carnet okmány érkeztetése.
- Elektronikus vám elé állítás.
- Vámraktározások (Átmeneti- és Közvámraktározások).
- Vámtanácsadás, ide értve az Engedélyezett gazdálkodó státust is.
- Utólagos vámeljárások (módosítás, vámvisszatérítés stb.).
- AEO minősítéssel összefüggő támogatás.
Továbbiak elintézésére csak a vámhivatal nyitvatartási idejében van lehetőség:
- EBÜK (valós idejű) vámteher fizetési lehetőség.
- Teljes körű import vámügyintézés (AIS).
- Származási, Szállítási Bizonyítvány okmányok hitelesítése (EUR.1, A.TR).
- T5 és INF okmányok benyújtása.
- TIR, ATA Carnet okmányok indítása.
- VPID, EORI szám ügyintézése.
- Vámügyintézés magánszemélyek részére (saját ingóságok betelepülőknél, kiköltözőknél, illetve normál kereskedelmi áruk).
- Regisztrációs adó intézése.
- T2, T2L, T2F, T2LF, T2LSM, T2SM Áruk közösségi státuszának igazolása. Jellemzően a Man, Canaria-, Aland-szigetekre, San Marinóba, illetve Horvátországba (EU csatlakozása előtt) bevitt hajók igazolásához.
Megbízóink érdekeinek képviseletéhez Vámhatósági engedélyek tucatjával rendelkezünk
Szeretjük, ha ügyfeleink elégedettek a kapott szolgáltatásokkal.
A vámügyintézésben maximális rugalmasságot biztosítunk és azokban az esetekben, amikor a NAV szabályai engedik, akár a nap 24 órájában rendelkezésre tudunk állni.
Vámügyintézést végzünk magánforgalomban is. Általában ez a tevékenységünk sokkal időigényesebb, mint a normál kereskedelmi forgalom, ezért 2022. január elsejétől minimumdíjunk magánforgalmi import vámkezelésekor 200 EUR +ÁFA.
A ROSAS Logisztikai Kft. tehergépkocsival korlátozás nélkül is megközelíthető.
Raktárunk és irodánk Budapest XXIII. kerületében, az M51 (régi 0-ás) és az 5-ös csomópont közelében helyezkedik el.
Amennyiben eseti vagy folyamatos vámügyintézésünket igényli, akkor az elérhetőségeinken bármikor fel tudja venni velünk a kapcsolatot.
Amennyiben eseti vagy folyamatos vámügyintézésünket igényli, akkor az elérhetőségeinken bármikor fel tudja venni velünk a kapcsolatot.